The 2-Minute Rule for دانلود فیلم از یوتیوب

Wiki Article

* دانلود رایگان فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی برای افرادی که توانایی خرید آن را ندارند می‌باشد و جایز نیست افرادی که توانایی خرید فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را دارند، رایگان دانلود کنند *

پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، امیر جعفری، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، ریحانه پارسا، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد و علیرضا خواجه‌نیا

سگ بند دومین فیلم سینمایی مهران احمدی در مقام کارگردان بعد از فیلم مصادره است که تهیه کنندگی آن را محمد حسین قاسمی برعهده داشته است. نویسندگی سگ بند را حمید اکبری خامنه انجام داده است. تاکنون بیش از ۷۰ درصد از فیلم برداری این فیلم سینمایی کمدی در تهران به پایان رسیده است و تدوین همزمان آن از هفته پیش شروع شده است.

فیلمی که با خبرسازی‌های گوناگون سعی در ساختن جنجال داشت اما در نهایت بی‌آنکه هیچ‌کدام از آن جنجال‌ها تغییری در وضعیت فیلم ایجاد کنند، اثر روانه سینما شد.

اما پس از مدتی با او دوست می‌ شوند و زمین‌ دار بزرگ تصمیم می‌ گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آن ها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌ دهد که هر سه آن ها را دچار دردسرهای بزرگی می‌ کند.

خلاصه داستان : درباره یک مامور اینترپل است که تحت تعقیب ترین دزد هنری جهان را مورد پیگرد قرار می دهد. فیلم وضعیت قرمز

دانلود رایگان فیلم سگ بند با بازی بهرام افشاری و سیروس گرجستانی

فیلم سینمایی بابسفنجی فیلم سینمایی اکشن فیلم سینمایی خنده دار فیلم سینمایی جذاب

در صورتی که زیرنویس به صورت حروف ناخوانا برای شما ?????? ???? no time to die نمایش داده می‌شود و یا ناهماهنگ است، می‌توانید به قسمت آموزش سایت مراجعه کنید.

روابط عمومى: ادريس رفيع زاده

تمامی حقوق مادی و معنوی آپ مدیا محفوظ است و هر گونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی دارد.

در فیلم گشت ارشاد ۳ حسن و عطا (با بازی پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی) پس از سال‌ها به ایران بازگشته‌ و به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند. اما پس از مدتی سودای خوانندگی آن‌ها را رها نمی‌کند تا اینکه تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌گیرند. ولی چون به لحاظ مالی در تنگنا هستند، تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین‌دار بزرگ در لواسان (با بازی بهنام بانی) رفته و او را بدزدند.

فیلم سینمایی کمدی دینامیت / دانلود فیلم دینامیت کامل واقعی و بدون سانسور

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید. نام شما :

Report this wiki page